Intensywny Warsztat Wystąpień Publicznych z możliwością REFUNDACJI 50% – 80%

WARSZAT WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
12.10.2018r – 14.10.2018r
Celem biznesowym dla klienta jest przygotowanie wystąpienia, prezentacji sprzedażowej, której zadaniem jest promocja usługi oferowanej przez uczestnika. Wykorzystanie systemu, który pozwala osiągnąć konkretny cel na publiczności – grupie odbiorców z wykorzystaniem technik sprzedażowych, wpływu i narzędzi komunikacji. Uczestnik będzie w stanie tworzyć prezentacji i opracowywać wystąpienia pod konkretną grupę odbiorców, a także stosować wszystkie techniki pracy na scenie. Dodatkowym celem jest przekazanie uczestnikom narzędzi związanych z pracą na scenie. Poznanie anatomii sceny, narzędzi związanych z mową ciała, modulacją głosu. Zwiększenie świadomości zarządzania stanem publiczności poprzez zastosowanie technik NLP oraz przy wykorzystaniu podstawowych potrzeb wynikających z psychologi wpływu. Podniesienie umiejętności efektywnej komunikacji, prezentacji, opowiadania historii oraz wykorzystania strategii wynikających z uniwersalnych doświadczeń.
Celem szkolenia jest maksymalizacja efektywności działania poprzez wykorzystanie działania jeden do wielu. Uczestnik będzie wstanie ze sceny sprzedawać, promować, przedstawiać ofertę, zakres działalności oraz swoją osobę w taki sposób aby publiczność była zainteresowana ewentualną kontynuacją działa lub współpracy. Dzięki szkoleniu uczestnik poszerzy świadomość możliwości działania w sprzedaży i dostanie dostęp do potencjału jaki drzemie w działaniu jeden do wielu.
PROGRAM SZKOLENIA
• Budowanie zaangażowania
o Przywołanie problemu na salę
o Słowa zmiękczające
o Analiza potrzeb i ich potwierdzenie
o Wskazanie punktu docelowego
o Przedstawienie rozwiązania
• Pozycjonowanie czasu, tematu i grupy docelowej
o Określenie grupy idealnej grupy docelowej
o Wywołanie grupy i sprawdzenie statusu osób na publiczności
o Dopasowanie tematu do słuchaczy
o Utwierdzenie publiczności, ze to jest dobry czas i miejsce
o Sposoby na potwierdzanie
• Historie dające prawo do mówienia – budowanie autorytetu
o Zasady obowiązujące w historiach które sprzedają
o Struktura dobrej historii
o Sposób dostarczania
o Elementy wpływu budujące zaangażowanie
o Ustawianie perspektywy dla publiczności
• Ustawienie tematów do prezentacji w oparciu o trzy kategorie występujących obiekcji
o Mapa rynku i niszy dla odbiorców
o Ustawienie nowego rozwiązania określenie zasady „Dużego domina”
o Obalanie obiekcji do rozwiązania
o Obalanie obiekcji wewnętrznych
o Obalanie obiekcji zewnętrzych
• Sprzedaż oparta o współczynnik niekompletności
o Zasada 4 pytań
o Problemy – do wykonania
o Odpowiedzi wynikające z sytemu – dostępne rozwiązania do wdrożenia
o Sprzedaż kryje się za pytanie JAK?
o Możliwości dawania próbki oferty czy produktu
• Edukacja przez doświadczenie
o Uczenie przez wykorzystanie uniwersalnych doświadczeń
o Uczenie przez wykorzystanie ruchu scenicznego
o Uczenie przez wykorzystanie jednego z 3 typów historii
o Tworzenie przekonań
o Konwersacja w oparciu o niekompletność i zaciekawienie
• Pozycjonowanie produktów i usług
o Tarcza anty sprzedażowa
o Pozycjonowanie elementów oferty na wczesnym stadium wystąpienia
o Sprzedaż od pierwszej sekundy
o Użycie referencji
o Wykorzystanie przykładu publiczności
• Zamykanie sprzedaży na 10 sposobów.
o Sprzedaż a zamykanie sprzedaży
o Wezwanie do działania
o Cena vs wartość
o Trzy typu produktów i usług
o Finalizacja i upsale
• Informacje o możliwościach wykorzystania systemu na różnych dostępnych platformach.
o Platforma tekstu
o Platforma audio
o Platforma video
EFEKTY SZKOLENIA
Uczestnik szkolenia będzie potrafić
- Zaprojektować prezentacje, wystąpienie 30min, 60min, 90min
- Dostarczyć prezentacja dla publiczności przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi z nastawieniem na konkretny cel osobisty i cen wyznaczony dla publiczności.
- Projektować sprzedaż pod konkretne produkty czy usługi
- Wykorzystać swoje doświadczenie i historię do budowania marki osobistej.
- Występować na każdej scenie z opanowaniem i spokojem
- Prowadzić publiczność przez zmianę i kształtować nowe przekonania.
HARMONOGRAM
DZIEN 1: 09:00 – 18:00
- 09:00 – 10:30 Narzędzia pracy na scenie
- 10:30 – 11:30 Zarządzania stanem i emocjami
- 11:30 – 12:00 PRZERWA
- 12:00 – 13:00 Określenie tematu i opracowanie schematu od ogółu do szczegółu
- 13:00 – 14:00 PRZERWA
- 14:00 – 15:00 Początek wystąpienia
- 15:00 – 16:00 Przejmowanie kontroli nad publicznością
- 16:00 – 16:30 PRZERWA
- 16:30 – 17:00 Budowanie zaangażowania
- 17:00 – 18:00 Pozycjonowanie czasu, tematu i grupy docelowej
Dzień 2: 09:00 – 18:00
- 09:00 – 12:00 Historie dające prawo do mówienia – budowanie autorytetu
- 12:00 – 12:30 PRZERWA
- 12:30 – 14:30 Ustawienie tematów do prezentacji w oparciu o trzy kategorie występujących obiekcji
- 14:30 – 15:30 PRZERWA
- 15:30 – 17:00 Sprzedaż oparta o współczynnik niekompletności
- 17:00 – 18:00 Edukacja przez doświadczenie
Dzień 3: 09:00 – 18:00
- 09:00 – 12:00 Pozycjonowanie produktów i usług
- 12:00 – 12:30 PRZERWA
- 12:30 – 15:30 Zamykanie sprzedaży na 10 sposobów.
- 15:30 – 18:00 Informacje o możliwościach wykorzystania systemu na różnych dostępnych platformach
CENA 3500 zł
DLA PRZEDSIĘBIORCÓW mamy możliwość zrefundowania takiego szkolenia, nawet do 80%. Pytania prosimy kierować na
kontakt@boryskowalski.pl
Lub do kierownika biura
Emilia Pusz – 781 144 321
Dodaj komentarz